Godis.

publicerat i Vardag.;
Jag vill verkligen ha godis nu. Jag är skitsugen på allt som är sött, surt och salt för tillfället. Ronnie ska åka och köpa godis till mig sen när han kommer hem! YES. Man blir alltid så bortskämd då man är sjuk - men någon gång ska man bli det också - som sagt.

Sedan klockan halv fyra så har Kevin klättrat på mig, precis hela tiden. Ursh. Mina armar känns som dem tillhör någon Gorillas. Inte nog med att han klänger, han väger desto mer, 11 kilo är ingenting man bär på en arm i flera timmar, precis. Nu började AFV - vilket är ett av Kevins favoritprogram. Haha. Han älskar att titta på djuren. Men han förstår nog inte det roliga i programmet.

Min pappa och Ronnie ska åka till byggmarknad och köpa några lister, så Ronnie borde komma vilken minut som hellst så att jag kan få mitt GODIS snart!

Godisgris nummer ett.

Kommentera inlägget här :