Godmorgon Fredag.

publicerat i Vardag.;
Jag blev som sagt hemma idag också. Min röst var helt paj i morse då jag ringde till dagis och skulle ledighetsförklara Kevin. Efter det att jag ringde - halv sju i morse så kunde Kevin absolut inte somna om. Det är ju självklart - när man är supertrött och inte alls vill gå upp. Men han kunde roa sig ganska bra själv genom att bygga koja med mitt täcke och dra mig i håret - kasta saker i ansiktet på mig och reta mig genom att försvinna ut från sovrummet och gå ut och rita. Jag somnade självklart till och vaknade när han var halvt blå om händer och ansikte. Skönt att det var bläck också, eller inte. Nu har han i alla fall fått upp mig helt så att han kan busa fritt en stund. Jag är däremot ganska trött och sliten. Kevin tittar för tillfället på sina idoler, teletubbies så man får ändå lite tid ifred. Jag tänkte passa på att plugga lite när man ändå sitter här.

Om jag är bättre till i eftermiddag så går jag till jobbet.
Det är fredag idag vilket betyder snabba pengar - om det kommer några matgäster.
Det är ju sol - så oddset ligger på våran sida!

SKÅL.

Kommentera inlägget här :