Godmorgon, fredag.

publicerat i Vardag.;
Jaha, då var man vaken igen då. Mycket tidigare än om man skulle ha vaknat till klockan. Men jag får helt enkelt skylla mig själv för jag vände och vred mig i sängen tills Kevin vaknade. Men jag känner mig ändå ganska utvilad, tack och lov. Ingenting mot vad jag brukar göra i vanliga fall om jag säger så. Kevin sov i sin säng halva natten inatt. Han somnade ju där i alla fall vilket är ett stort framsteg. Men jag fick som vanligt ligga och trängas med mina långa ben i hans lilla "växa" säng som inte är längre än halva mig, i ungefär tjugo minuter innan han somnade. För en gångs skull fick jag i alla fall chansen att känna mig lång. Ha ha. Jag och Kevin ska snart göra oss färdiga för att kunna gå mot BVC sen. Vi har inte tid förrän vid tio - så vi går nog här ifrån vid halvtio tiden, så hinner vi dit lagom i tid och får en skön morgonpromenad. Annars har jag inga planer för dagen. Men som sagt - det har jag egentligen inte haft på hela veckan. Men spontana händelser har uppkommit hela veckan och gjort min dag! Så det kanske kommer något ikväll också - who knows?

Nu ska jag göra oss i ordning och fixa en skitgod frukost...
SKÅL

Kommentera inlägget här :