Godmorgon, Lördag.

publicerat i Vardag.;
Idag ser det ut som att jag blir hemma igen. Jag orkar inte gå till jobbet efter denna, minst sagt tuffa natt. Kevin var inte alls så sugen på att sova när vi väl gick och la oss - så han sparkade mig, rev mig och slog mig om var annat. Halv tre somnade han ordentligt och då fick jag också chansen att vila ögonlocken en liten stund. Jag hade jätte sjuka drömmar nu när jag somnade - så jag vet inte om jag kom ner i djupsömnen för huvud taget. Men men. Jag fick i alla fall drömma mina sköndrömmar som jag gör allt för sällan nu mera. Vi satt och tittade på filmen på ettan igår. Hjälp vad jag grät. Snacka om att man är känslig då det gäller barn i filmer. Jag satt och höllt ett hårt strypgrepp om Kevins fot ett tag - då han somnade i soffan igårkväll. Men jag upptäckte det lagom till foten skulle hinna återfå sin normala färg innom bara några sekunder. Fy - jag hatar sånna filmer. Men den var grymt bra. Ikväll kanske det blir den andra filmen på ettan - om churtchill eller hur han nu stavas. Men vi får som sagt se...

Kevin och jag har i alla fall precis gått upp och ska äta en god frukost nu.
Ha en trevlig morgon, kvinn's och mann's.

Kommentera inlägget här :