Inflammation och akuten igen.

publicerat i Vardag.;
Man känner sig näst intill som stammis på akutmottagningen. Suck. Men nu är det så att jag har fått öroninflammation igen och har sovit jätte dåligt hela natten. Så frågan är om jag kan gå till jobbet ikväll. Om jag nu får något smärtstillande så kan jag tänka tanken. Annars kommer jag att ringa och sjukskriva mig. Jag har fått nog av mina öron - går dem att adoptera bort så vem som helst kan ta dem? Jag känner att jag skulle behöva hålla mig helt frisk nu ett tag. Men så blev det tydligen inte, minsan.

Just nu väntar jag bara på att Ronnie ska komma upp. Han måste köra oss till akuten för att Kevin också har några ärenden där idag - så det skulle vara bra om Ronnie följde med dit.

Hoppas jag får sova lite middag när jag kommer hem sen! Jag är helt slut.
SKÅL

Kommentera inlägget här :