Ja vill ha dedh.

publicerat i Vardag.;
Ja, sug på den karamellen ni.

Jag är vaken nu i alla fall. Jag är grymt trött och skulle lugnt kunna sova i tre timmar till - minst. Idag tänkte jag inte gå till jobbet förrän halv ett. Eller så att jag är där till halv ett. Det är ju egentligen inte så lång tid kvar till dess. Men det är ändå mer tid dit än till halv tolv eller liknande.

En sak som Denise aldrig ska göra efter klockan åtta:
Dricka cappucino. Även fast min cappucino är den godaste man kan dricka om man inte är kaffedrickare i vanliga fall så ligger man och tittar i taket, man blir kissnödig minst tre gånger under en natt och man somnar inte förrän det är lagom tid att gå upp igen på morgonen. Så jag har dragit min slutsats - att jag aldrig mer skall dricka kaffe eller någonting som innehåller kaffe. Så - en ganska bra slutsats.

Men vad är det nu Kevin har sagt - den som jag har i rubriken.
Jo - jag gick in i köket och tog ut allt han skulle ha till frukost - yoghurt och en smörgås - men glömde självklart att ta med mig dedhen (skeden).
Det tog dock ett ganska bra tag innan jag insåg vad han tjatade om. Haha. Men efter en stund så förstår man faktiskt vad dem säger och man börjar härma dem små liven! Så nu lär jag gå runt på jobbet idag och säga :
"Önskas det en dedh?!"


Yes, i morgon är jag ledig - kan det bli bättre?
SKÅL.

Kommentera inlägget här :