Jag är sjuk idag - lyckost mig.

publicerat i Onördigt;
Nej fyfan. Jag är inte jätte sjuk. Men tillräckligt för att nästan inte orka gå upp med Kevin till dagis. Jag lyckades dock med detta och just nu känns det som att han varit på dagis hela dagen. Jag somnade direkt när jag kom hem med halsont och sov nu fram till tolv. Jag var helt slut och av någon konstig anledning så känner jag mig inte helt utvilad heller. Med tanke på att vi har nya uppgifter på jobbet idag så måste jag palla mig dit också. Det är som Victorio säger - "man kommer aldrig mer att kunna vara hemma och va sjuk - för då riskerar en hel restaurang att gå i botten" och jag vill inte vara den skyldiga till detta kan jag ju säga.

Jag har precis ätit en - rellativt nyttig frukost - för att vara mig. Det blev en talrik med Müsli och mjölk. Okej - kanske inte sådär jätte god och nyttig frukost. Men mycket bättre än en chokladkaka eller skippa frukosten helt. Så idag ska jag bara ta det lugnt till på torsdag morgon då jag måste palla mig iväg till skolan igen. Men då är vi ändå i köket och hoppas på en ganska bra dag där.

Jag tänkte på en sak - vad händer om man inte får några gäster i restaurangen i skolan?
Haha - tråkigt värre!

Kommentera inlägget här :