Jag har ...

publicerat i Vardag.;
För en stund sedan så dammsög jag halva lägenheten. Den som ansågs nödvändig - som hallen, köket och halva vardagsrummet. Anledningen till att jag bara körde halva vardagsrummet var att dammsugarslangen inte räckte över hela och jag orkade verkligen inte rycka ur kontakten och köra andra halvan. Ja! Jag är trött och det får man vara har jag hört. Nu är klockan ett och Ronnie kanske rör sig hemmåt från jobbet idag. Skönt att han kommer hem tidigt för en gångs skull! Jag och Kevin ska nog värma på lite lunch till oss och ta oss en tupplur senare. Jag måste få sova. Jag känner mig helt utmattad. Skitjobbigt. Men vad gör man. Skönt att man har haft ett långt och välförtjänt lov i alla fall. Och idag är det FREDAG, härliga, vackra fredag. Kan faktiskt inte bli bättre. Jag blir så glad av att veta att det är fredag. Älska, älska, älska.

Nej. Nu blir det till att äta lite nyttig stroganoff.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :