Jag kan inte ha något liv.

publicerat i Vardag.;
Eller så är det pg.a av att jag är sjuk som jag sitter bänkad framför days of our life's fyfan jag måste vara riktigt sjuk - så som jag beter mig. Men men. Det känns som att jag såg detta avsnitt igår fast det var långt innan jul som jag såg detta senast. Vadå patetiskt. Alla vet vem som är "mördaren" men ingen vågar ta det första steget. Åh, jag blir helt galen på detta program. Om ett halvår har dem hällt klart kaffekoppen som dem började hälla för tre år sedan. Gud va jag längtar efter att koppen är full - så att serien kan få gå vidare!

Jag ringde till Dan och sjukskrev mig idag - jag har fått jätte ont i halsen så att det ser ut som att jag och Kevin får ta oss en promenad till Ica för att köpa halstabletter eller liknande. Och att jag åt ett knäckebröd till frukost gör inte saken bättre. För nu har jag knäckesmulor nere i halsen som har fasnat. Illa. Jag ringde till dagis också så att Kevin får vara hemma och busa med mig idag också. Vi hade jätte roligt igår och jag passade på att filma in det. Så det kanske jag kan lägga in här så småning om! Han har blivit så stor min lilla kille!

Jag skriver igen lite senare när jag är piggare och gladare.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :