Jag tror jag brinner.

publicerat i Vardag.;
Haha, idag hade vi som sagt köket. Jag och Jasmin hamnade i serveringen vilket passade oss utmärkt idag. Precis när vi dukat upp ett sjutton och ett fembord så ringde brandmännen och ville ha bord. HABBA HABBA - minst sagt. Det var nästan så att man ville gå fram och säga "Du, jag tror jag brinner, vill du släcka mig?" Haha - alla tjejer stod i baren idag av någon konstig anledning. Så söta så. Nej, men vi hade som sagt ganska många gäster idag - men det gick bra. Förutom att dem eleverna som kom och åt hos oss var ganska frågvisa så vi fick springa mellan köket och restaurangen för att fråga och förmedla hela tiden. Men det gick bra det också.

Fröknarna på dagis sa att Kevin kändes så vuxen i betendet. Medan alla barn slänger leksakerna fram och tillbaka mellan varandra för att dem blir så ivriga så leker Kevin där ensam i lugn och ro med sin tågbana - och kör tågen fram och tillbaka och tutar lite. Haha. Lite som Ferdinand sa vi och skrattade - men det stämmer nog han är en ensamvarg. Mysig sådan dock...

SKÅL,

Kommentera inlägget här :