Kevin vill inte sova.

publicerat i Vardag.;
Jag har legat ihopvikt i hans säng nu i ungefär en timma. Mina ben somnade och började klia - så jag kände att : Antingen blir jag tvungen att amputera mitt ben pg.a blodsbrist. Eller så får han vara uppe ett litet tag till. Jag ansåg att alternativ nummer två ansågs som bäst - så nu är han uppe igen.

Vi har i alla fall hunnit haft en filmkväll hela familjen. Även fast det inte var en så mysig barnfilm så nöjde sig Kevin med att leka med sin polisbil och tröck på ljudet så fort någonting intressant i filmen uppenbarade sig. Suck. Men vi såg det bara som extra materiella ljud i filmen då den faktiskt handlade om polisbilar och poliser. Ha ha ha. Så man får se runt och se någonting positivt i det hela.

I morgon börjar Ronnie jobba igen - vilket betyder att jag har Kevin, all by my self. Det ska nog gå bra - jag menar, jag har haft honom i två år nu och han har klarat av ett och annat lov med sin mamma. I morgon ska vi bland annat till dagis med semesterlappen som dagis har tjatat om. Och så ska vi till mitt jobb för att hämta ut mina pengar som inte är så mycket att hurra över, gissar jag på. Men pengar är alltid pengar. Jag får se till att jobba lite mer bara så att jag får ihop lite i kassan.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :