Konversation.

publicerat i Onördigt;

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Vem är det som har bajsat på sig, by the way?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Någon som har dålig mage låter det som

EC- IDIOT säger:

Du va

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Jag ? Tack. Men jag hinner som oftast springa på toa då det är dags ^^,

Några få tillfällen bara. Men jag ser dem som unika

EC- IDIOT säger:

Vadå toa? använder inte du blöja?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Va? Schhhh. Du lovade att du inte skulle ta upp det - NÅGONSIN!

EC- IDIOT säger:

JAG GLÖMDE!

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Jag köper faktiskt blöjor för femtio kilo till Kevin, inte mig! ^^

EC- IDIOT säger:

Yes säger så

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Mmmpf. Gör aldrig om det där! ^^

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

Åh, jag är trött.

EC- IDIOT säger:

jag också

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

hahahaha. Ska inte du sova för typ - tre timmar sedan? Bolibompa slutade ju då!^^

EC- IDIOT säger:

HAHA, tror du att du var rolig nu eller

EC- IDIOT säger:

?

EC- IDIOT säger:

Va va va?

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

hahahaha. Lite kanske Vadå - tycker inte du det? ^^

EC- IDIOT säger:

JO

Denise - FamilyPortrait.blogg.se säger:

hahahaha. Bra - då var jag inte ensam om den saken i alla fall! ^^


Emelie kan man i alla fall snacka med på MSN när alla andra dönickar sover ^^
SKÅL!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mojsan:

Haha ja det var den :D

2:a kommentar, skriven , av Emelie:

Ja jag måste då ändå erkänna att vi är bäst! (Eller sätter punkt istället.)

Kommentera inlägget här :