Lillprinsen sover.

publicerat i Vardag.;
Nu sover Kevin, äntligen. Han hade lite småproblem att komma till ro ikväll. Han ville hellre sitta uppe och bita på min arm och busa som han alltid gör. Jag har i alla fall ätit god müsli och lyckats gegga ned halva mitt tangentbord pga spill. Men än så länge så fungerar alla mina tangenter, tvi tvi ta i trä. Så som det ser ut nu så blir jag hemma i morgon också. Jag vet inte ens om jag kan gå till jobbet i morgon kväll. Men vi får som sagt se. Jag kan inte förutspå i framtiden.

Idag har dagen bara flytit på som vanligt. Jag är allmänt trött nästan hela tiden och jag börjar nästan tro att det är ett litet virus som har drabbat den här familjen. Kevin är den enda som är helt pigg och glad hela tiden. Men det gäller som sagt att vara på topp framför honom hela tiden. Vare sig man är sjuk eller inte.

Nej. Jag kanske skriver innan jag somnar!

Kommentera inlägget här :