Lunch á la korvstroganoff.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har ätit en god lunch och till råga på allt så har jag fått tillbaka min skrivlust - woho. Så då kanske man kommer någon vart med det jag håller på med! Vi får se. Idag är jag som sagt hemma för ond hals. Men jag tänkte gå i morgon om jag inte vaknar upp med samma smärta imorgon igen. Jag har sjukskrivit mig från jobbet och det visar sig att chefen också är sjuk - så det är tydligen ingenting som är ovanligt denna marsmånad.

Dem har börjat med en massa påskprylar på ICA - varje gång det är en ny högtid där så skall det tas fram tre månader innan själva högtiden infaller. Suck säger jag bara. Nog för att det bara är två veckor kvar till påsk ungefär, men man hinner kräkas på högtiderna långt innan dem infaller. Jag mår redan illa och vägrar köpa gammal påskmust som dem bara bytt etikett på - som tidigare varit julmust. Patetiskt.

Nej. Jag tänkte att jag ska gå in och lägga mig i sängen med Kevin nu... om jag inte fortsätter skriva. Bara lite till!

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av nathalie:

mysko, är med 18. men behöver inte betala för tandläkare eller läkare förrän de år jag fyller 20.. :S

Kommentera inlägget här :