Måste städa.

publicerat i Vardag.;
Jag måste städa nu. Ja, det är skittråkigt. Men vad gör man? Ska det bli ordning och reda så ska man göra det på en gång. Köket och vardagsrummet ser ut som ett BOMB nedslag. Så det skulle vara toppen nu om jag orkar göra klart garderoben. Mamma och pappa är barnvakt till Kevin både i morgon då jag ska till tandläkaren och på lördag förmiddag då jag ska på body jam med tjejerna från OP. Fan va kul. Jag tänkte jogga ned och jogga hem - så att jag duschar när jag är hemma - och värmer upp på vägen ned. Det tar ju bara fem minuter för mig att jogga ned till stan. Typ i alla fall. Det var länge sedan jag var aktiv. Men jag kan inte tänka mig att det tar lika lång tid som att jag skulle gå i en rask takt. Nej du! Snabbare och kvickare än så är jag!

SKÅL

Kommentera inlägget här :