Möte.

publicerat i Vardag.;
I morgon ska jag till skolan ganska tidigt, anledningen till detta då vi egentligen är lediga på en onsdag är att jag först ska äta lunch med Emelie, sedan ska på ett möte angående studentmössor. Lyxigt att dem valde mig, guldfisken - med snurrminne. Men men. Det är bara att ha papper och penna i beredskap - så att man skriver ned allt snabbt som attan och berättar kladdet för klassen sen.  En annan tjej från våran klass ska också med om hon nu kommer ihåg detta. Det är liksom inte bara jag i klassen som har guldfiskminne - om jag minns rätt. Men jag ska påminna henne lite senare ikväll så att hon verkligen kommer.
Ronnie kommer hem om en halvtimma så att det är bäst att jag sätter mig med skolböckerna så att det ser ut som att jag gör någonting. Haha - jag orkar inte städa idag också nämligen.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :