Nu är jag hemma.

publicerat i
Som sagt så somnade även jag och Kevin igår - ovanligt nog i en ganska tidig tid på dygnet. Jag förvånade mig själv ganska mycket om jag ska vara ärlig. Så runt halv elva låg jag och sov som en stock redan. Kevin var hur grinig och förbannad som helst igår över att vi skulle sova och sparkade och skrek in i det sista. Men tillslut somnade han också halvt snyfftandes och dregglandes över min kudde. Mysigt, ehm. Han var som sagt inte på sin bästa sida under hela dagen igår - min stackars kille. Det är inte lätt att vara så liten.

Idag hade vi bara teori i skolan. Långt, segt och tråkigt. Men så känns hela mitt liv just nu - men whatever. Bit ihop och gå vidare liksom, finns inte så mycket mer att göra. Kevin har som vanligt problem själv och jag försöker hjälpa till men han tar inte emot den. Ronnie svarar inte på mobilen och jag är skittrött och väntar på att få hoppa ned i sänghalmen en stund. Jag sov för länge i natt och det tar tydligen också ut sin rätt.

Ha en fortsatt trevlig fredag, en dag närmare lördag...!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Trinidad:

Snygg design

2:a kommentar, skriven , av Trinidad:

Vsg.
Händer ngt skoj i helgen?

3:e kommentar, skriven , av Trinidad:

Jobba på helgen *usch*. Ska till ÖB i helgen , ska försöka tvinga syrran att pyssla med mig.

Kommentera inlägget här :