Så synd om min prins.

publicerat i Kevin;
Stackars kille. Han har jätte problem med att göra "nummer två". Min mamma fick komma över och hjälpa mig idag. Han sparkade mig i magen, svettades och skrek så att gudarna hörde. Stackars honom. Han kommer få stora fobier eller stora men efter detta som han får utstå - om vi inte får hjälp av sjukhuset snart. Dem måste inse att han har ett STORT problem och att det inte bara är för att han har sprickor.... ni vet var.

Han har haft jätte trög mage sedan han föddes och det är nästan så att man kan tro att han har något som fattas i matsmältningen. Han får jätte mycket dricka både hemma och på dagis ( sedan jag noterade detta problem då han började där) och dem säger att han är jätte duktig på att dricka. Men det tycks ändå inte hjälpa. Jag ska prova att ha en kanna med linfrön och vatten i kylskåpet - så att han får i sig lite linfrö olja. Det är lösande för magen, så får vi se sen om det hjälper. Och katrinplommonpuré hjälper inte så bra på honom längre - och han är inte alls så stormförtjust i det som han var förr då han får kräkreflexer. Så det vill jag inte tvinga i honom. Me jag hoppas att det ska ordna upp sig för honom snart - så man slipper vara med och förlösa en hel igelkottfamilj varje gång.

Buhu. Jag lider med dig min pojk.

Kommentera inlägget här :