Sällskapssjuk.

publicerat i Kevin;
Ronnie sover och sover och sover. Jag börjar bli galen över att jag inte kan föra en vanlig konversation med någon. Det gick så långt att jag ringde min mamma och frågade om hon ville gå ut och gå med mig. Suck. Det kanske börjar bli dags att väcka den sovande björnen ändå så att man får lite sällskap och inte behöver vara så sällskapssjuk. Kevin sjunger alla sina barnlåtar han kan i en och samma melodi - lilla snigel. Så han har gjort "klappa händerna" "Björnen sover" och "imse vimse spindel" i en helt ny tappning. Inte undra på att man vill ha vettigt sällskap. Ha ha ha. Jag blir galen av lilla snigel helt enkelt, även fast han inte sjunger den texten. Toppen.


Några sätt som Kevin säger pizza på:
Pissa - Pita - Fitta - Issa...

      Vem har lärt honom så fula ord?

Ronnie sa direkt när han sa det igår:
"Få honom att tänk på annat! SKRATTA INTE! Få honom att säga rätt... SLUTA SKRATTA!"
Desperat man är som mamma när man skrattar då han bara säger pizza.
 Livet är inte alltid så lätt att förstå - min lilla rackarunge!

Kommentera inlägget här :