Samhälle.

publicerat i
Nu har vi samhälle. Våran lärarinna gav oss en enkät eller ett frågepapper om hur mycket man kan om könssjukdomar. Konstigt nog så vet man inte så mycket som man tror. Men det är ganska intressant att veta. Nog för att det var mindre intressant att skriva om man haft oskyddat sex någon gång, och med en okänd person för den delen. Svar nej. Jag har ALDRIG oskyddad sex - och jag är fortfarande oskuld. Så, mamma - du behöver inte vara orolig över att jag är sexuellt aktiv.

Nu ska vi egentligen plugga vidare om brott och straff. Jag är dock så jädra uttråkad att jag inte orkar lyfta ögonbrynet för att kolla in pappret med frågorna. Men men. Jag tar igen allting hemma. Jag tänkte ringa till jobbet i morgon och säga att jag ska vara ledig en dag till pg.a skolarbete. Vi har fått ganska mycket arbete att hålla på med nu. Suck. Svenska och samhälle nu. Snart är det ju prov också - så det är lika bra att ladda upp ordentligt så att man är redo!

SKÅL.

Kommentera inlägget här :