Sovpaus och middag.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin somnade vid klockan tre och sov till strax efter fem. Underbart skönt var det att äntligen få sova som man ska. Den stora frågan må ändå vara om man kommer somna i tid ikväll. Jag har nästan som vänt på dygnet då jag varit hemma nu. Men det är som sagt inte så mycket att göra åt. Frågan är om jag får vara i skolan i morgon då jag är ganska sjuk. Så nej, jag blir nog hemma i morgon också. Jag nyser var femte minut just nu känns det som. Men men. Fan va jag klagar. Nej nu skippar vi allt som har med sjukdomar att göra. Jag har i alla fall varit hemma och tagit det lugnt hela dagen. Jag funderar dock på att gå och handla för att jag har fått världens godissug. Men antingen håller jag mig eller så åker jag och handlar. Jag har, ehmn - två val så som jag ser det. Men å andra sidan så har jag mina chips och kan säkert göra i ordning en god dipp till. Smasken's.

Kommentera inlägget här :