Städa städa varje fredag och så varje onsdag...

publicerat i Vardag.;
Just för att det inte är roligt så undviker man att städa varje dag. Jag måste städa upp i garderoben, troligtvis någon annan dag, sen måste jag rensa i Kevins leklåda. Han har FÖR mycket leksaker och en massa kan vi gå ned med till leksaksförmedlingen. Det är bättre att ett litet barn får nytta av dem än att dem bara åker fram på golvet utan att det används. Nej, jag är trött på att vi samlar på oss saker. Hädan efter så ska bara det som är nödvändigt och kanske utbyttbart komma in i vårat hem. Mycket bättre om du frågar mig.

Ja, jag har precis gått en sväng med våran slamsugare och sugit upp alla våra, minst ett hundratal myror. Fyfan. Jag dödade alla med lite tygtextilspray. Det funkade alldeles utmärkt, dem dog direkt i alla fall och jag fick känna mig lite som Hitler. Inte för att jag njöt eller så, men fyfan va äkligt att dem bosatt sig i vårat kök, kräks på dem små jävlarna. Nu ska det bli ordning innan mannen kommer hem. Hm. Jag har en timma på mig. Jag kan ta det lugnt.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :