Tråksöndag.

publicerat i Vardag.;
Jag har inte gjort mycket. Kevin vaknade vid fem och har bara varit på bushumör sedan dess - och vi har busat - tittat på micke och molle - byggt en koja och kört lite bil. Samtidigt så städade jag undan i lägenheten under lekpauserna. Nu börjar jag känna att det är för lite sömn som har varit instoppat i dagens schema. Huvudet börjar göra sa-ans ont. Jag har lite småtråkigt nu och håller på att laja med min nya MP3 som jag fick av jobbet. Snällt. Dem tyckte visst inte om min gamla som var trasig - i wonder why

Ikväll ska jag se singing Bee. Min kusin's flickvän är med i finalen och självklart hejar jag på Anna! Jag hoppas att det går bra för henne i alla fall. Inte för att jag tror att det direktsändning, för det skulle aldrig sverige kosta på en tävling. Så det är nog inspelat sedan två, eller tre veckor sedan. Sorgligt men sant. Jag har i alla fall inte hört hur det har gått för Anna, så det blir en överraskning för mig också.

Jag håller i alla fall alla mina tummar för henne.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :