Veckan ut.

publicerat i Vardag.;
  • I morgon ska jag till skolan och lämna in ett idrottsschema till Joel och några samhällsuppgifter till BIDA
  • I morgon ska jag och Kevin till min mormor och äta påskmiddag med henne. Jag står för maten, såklart.
  • På torsdag ska jag till tandläkaren och fixa och dona igen. Men denna gång är det i haninge.
  • På fredag kanske jobbet ringer - vad vet jag...
  • På lördag morgon ska jag på body jam med OP tjejerna. Detta håller på i en timma, från halv elva till halv tolv.
  • På lördag eftermiddag ska jag nog bara ta det lugnt. Jag hoppas dock på ett gott påskägg.
  • Söndag är det slappare' dagen. För då ska jag göra så mycket som ingenting.

    SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Klart vi ska luncha;) Om du har tid såklart. Puss på dig trädet.

Kommentera inlägget här :