Annat än problem.

publicerat i Vardag.;
Jag har bara skrivit om problem här i min blogg, nu tänkte jag börja ändra den onda vanan och berätta om någonting bra istället. Kevin trivs här, tack och lov. Han springer runt och busar som om att det här vore hemma. Han har inte gett några tendenser på att han vill här i från i alla fall och det är ju skönt. I morgon skall han tillbaka till dagis igen - det ska bli skönt att komma in i gamla vanor igen. Louise hyr hem en massa filmer till oss idag som vi kan mysa med på kvällarna. Hon hyr ju hem filmer gratis med tanke på att hon jobbar i en videobutik. Så Kevin lär ju i alla fall inte bli sysslolös om man säger så. Kevin har börjat bubbla en massa nu. Han går runt och sjunger och pratar för sig själv när han är här. Det är jätte skönt att veta att han inte lider så mycket av det i alla fall. Hmm. Jag ska snart börja med disken och börja tänka på vad vi skall äta till middag. Vi har en massa godis som väntar på oss i både frysen och kylskåpet. Jag undrar dock om Kevin skall äta middag här eller hos Ronnie idag. Mer om det lite senare tror jag. Jag tror att Kevin och Ronnie skulle till någon skansenliknande plats i södertälje idag. Det blir säkert jätte kul för Kevin och få tänka på annat. Hoppas bara att dem kom iväg.

Nåväl det blev lite roligare läsning nu i alla fall.
Synes.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NADIA:

Sv. Funtade på och göra det också, maybe later!

Have a good day!

Kommentera inlägget här :