Dålig start på dagen.

publicerat i Vardag.;
Jag säger ett ord - vilket jag har upprepat nu de senaste tretton minutrarna: aj.
Min mamma är så snäll mot mig och delar ut apotekets rakhyvlar - vilket inte är att rekomendera måste jag säga. Jag rev upp 10 cm av mitt ben, minst. Aj säger jag bara. Så går det när man både har Kevin, badvattnet och en rakhyvel att hålla koll på samtidigt. Men det lär ju bli ett snyggt ärr där senare - men sånt är jag van vid att få nu när jag har Kevin som är lite smått galen. Inte för att jag har honom att mäta upp mig till eller så - nej; han drar in mig i skiten så att jag får ta mig ur den! Ha ha ha. Men men.

Igår somnade jag runt ett tror jag. Jag satt uppe och pratade på Msn med olika vänner och bekanta. Vid elvatiden så började de flesta stänga ned för att gå och sova. Men så långt tänkte aldrig jag! Ha ha ha. Nåväl. Jag är vaken, rellativt pigg och glad idag - om man bortser från smärtan i höger ben.

Om jag säger så här: Det blir inte klänning som klär mig så vida den inte når ner till hälsenan!

Kevin står ute i vardagsrummet och äter americanska pannkakor för fulla muggar samtidigt som han kollar in barnkanalen. Jag ska snart börja klä på mig för att gå till Akuten och skriva ut hans recept till magbesvären - jag har bara för en vecka kvar vilket jag vill försäkra mig om att ha även när det är slut; för hans skull.

POK.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

http://www.sr.se/cgi-bin/dalarna/nyheter/artikel.asp?artikel=1478123

Läs detta... Jag ringer dig när jag slutat, om de går bra?

Kommentera inlägget här :