Egentligen ganska onödigt.

publicerat i Vardag.;
SAKER SOM DU ÄR JUST NU:
[ ]  kär
[x] glad
[x] trött
[x] vild
[x] lugn
[x] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[x] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[x] sjuk
[x] stressad
[x] förvirrad
[x] sårad
[x] olyckligt kär

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig : Ehm, Louise, Mamma, Vänner och Bekanta.
Någon som du längtar efter: Kevin.
Något som du längtar efter: En egen lägenhet.
Vem ringde dej senast: Malin, alldeles nyligen
Vem ringde du senast: Louise.
har du några kärleks problem: Ehm, nej tack och lov.
Har du ätit något idag: Ja en massa.
Har du gråtit idag: Nej, inget annat än att jag gäspade och det föll ner en liten tår.
Har du skrattat idag: Yes box.

JAG:
Är singel: Ja.
Saknar någon just nu: Ja.
Är rädd för att bli övergiven: Nej!  
Morgonperson: Ja
Är kär i kärleken: Ibland.
Skrattar åt mina egna skämt: Ja, så dum är jag faktiskt.
Vill ha barn: Om ett tag.

HAR DU:
Glasögon/linser: Ja - men använder dem mer än aldrig.
Piercingar: Nja...
Syskon: Ja, två systrar.
pojk/flickvän: Nej.
Jobb: Nej, inte så ofta.
För många vänner: Alldeles riktigt.
Rymt hemifrån någon gång: Ha ha ha, ja!
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: Ibland i alla fall.
Sagt "jag älskar dig" till någon : Ja - det har jag!
Varit kär: Ja.
Brutit ett ben någon gång: Nej.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
Somnat gråtande: Ja.

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: Öh? Ja.
ha ångest: Allt för ofta.
drömma: Ja.
Klä dig i svart: Ganska sällan, men ja det händer.
Hata folk : Nja. Inte så många.
Lita på folk: Ja - det finns många man faktiskt kan lita på.
 
SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Kevin.
Du delade en dricka med: Kevin.
Skrek på dig: Mamma?
Du fick sms från: Malin.
Du senast skrev på msn med: Charlie. ^^

Kommentera inlägget här :