Fjantig lista.

publicerat i Onördigt;
Två saker som skrämmer dig
- Att inte veta var jag har Kevin.
- Att inte veta var jag kan ta vägen utan att vara ivägen.

Två saker du har på dig just nu
- Kläder
- Nya örhängen.

Två av din favoritlåtar just nu
- Yesterday, Leona Lewis
- Bleeding love, Leona Lewis.

Två saker du vill ha i ett förhållande
- Tillit.
- Kärlek.

Två sanningar
- Många säger att jag är krävande.
- Bortskämd också kanske.

Två saker som du attraheras av
- Killar.
- Killar?

Två av dina hobbys
- Leka med Kevin
- Blogga.

Två saker du verkligen verkligen vill ha
- En lägenhet
- En pojkvän ( så småning om ).

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
- Jag är mer pojkflicka än flickflicka.
- Jag tycker om att skita ned mig. Hmm...

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille
- Jag kan använda samma byxor i tre dagar i rad, fast jag har en fläck på dem.
- Jag är pratglad och är inte blyg med att säga eller erkänna saker.

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
-
Hm. Jadu. Jag går fortfarande på tå - fast jag inte borde.
- Jag äter mest av alla i min klass, fast jag är minst av alla.

Två saker du tänker på just nu
- Att jag ska vara i köket i morgon bitti, och inte i skolan.
- Att jag ska till Louise i morgon em - och inte ska sova hemma hos mamma och pappa.

Två saker du kräks av
- Tv programmet; Smurfarna ( när jag var liten, fråga mig inte varför) jag har inte provat att se på dem mer...
- Vinterkräksjukan.

Kommentera inlägget här :