För...

publicerat i Onördigt;
Att jag har tråkigt.

DÅLIGA TIDER
1. När drack du alkohol senast?  För MYCKET länge sedan, kanske förra sommaren.
2. När rökte du senast? Oj, kommer inte ens ihåg.
3. När tog du droger senast? Räknas lustgas så kan ni nästan räkna ut det själva.
4. Har du någon gång spytt ? Ja.
6. Försöker du dricka minst av alla när du är på fest? Försöker? Jag behöver inte ens försöka.
7. Brukar du dricka på vardagar? Nej, inget annat än alkoholfritt.

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass? 8 kanske.
2. Känner du några som röker? Ja ganska många.
3. Hur många är ni i eran familj? Jag och Kevin med undantag för fler i våran omgivning.
4. Har ni några husdjur? Katt.
5. Känner du någon som knarkar? Ja.

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän?  Ja det har jag absolut.
2. Vem av dina vänner kan du lita på mest på? Oj, svårt. Jag kan lita på så många.
3. Vilket kön är oftast snällast? Beroende på i vilket sammanhang.
4. Hur ser dina bästa vänner ut? Skitbra ut.
5. Har du kompisar utav det andra könet? Ja - ganska många.
6. Har alla dina vänner bilddagbok? Ingen aning.

MUSIK
1. Vad är musik? Någonting som kommer ur högtalare och musikinstrument.
2. Vad lyssnar du på? Det mesta.
3. Vad är dålig musik? Oj, jag vet inte riktigt.
4. Har du något favoritband? Nej - inte alls.


TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös? Nej - jag tror jag är värd en tia så det är alltid något.
2. Har du skärt dig? Ja - många gånger! I ett kök är man aldrig felfri.
4. Har du någon gång försökt begå självmord? Borde jag svara ärligt på den frågan?
5. Känner du någon som begått självmord? Nej
6. Känner du någon som tänkt begå självmord? Ja.
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns? Ja.
9. Har du någon gång prövat alkohol? Ja.
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? Ja.
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig? Nej.
12. När sålde någon senast alkohol till dig? Hmm.

OM KÄRLEK
1. Har du varit kär? Ja
2. Vad tycker du om kärlek? Blandade känslor.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? Ja det har jag.
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? 3 och ett halvt år.
5. Är du homosexuell? Ha ha ha, JAA. Eller inte.
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? Det lär bli för dyrt.
8. Tror du på kärleken? Absolut. Det finns egentligen ingenting bättre.

Kommentera inlägget här :