Frukost och bad.

publicerat i Vardag.;
Frukosten är snart avklarad, sedan har vi legat i ett varmt bad tillsammans Kevin och jag. Så nu står man på torkställningen i hopp om att torka så fort som möjligt, eller inte. Kevin har fått en god frukost i sig så att nu är det bara jag kvar som måste peta i mig någonting smaskigt för magen. Troligtvis så blir det något så enkelt som en smörgås eller liknande för att min mage inte pallar mer till frukost. Eller snarare, jag har inte lärt min mage äta frukost på några år.
Hur som helst så ska vi mysa framför soffan, eller han i alla fall, då jag verkligen måste plugga, sedan ska vi nog ta oss en promenad till ICA och handla lite lunch och sedan plugga vidare.

Det är ungefär så min dag får se ut - varesig jag vill det eller inte

Kommentera inlägget här :