God natt.

publicerat i Vardag.;

Nu har Louise fått stå ut med min mammas mundiarré ett bra tag så jag tror det är dags att gå ut och rädda henne från mammas plättlagande och diarrépåhopp... eller så sitter jag kvar här och njuter av att det är jag som slipper sitta där ute och lyssna. Ha ha ha! Sorry Louise men jag tror jag väljer det sistnämda. Du kommer läsa detta i morgon på jobbet och hata mig, i know! Men stå ut! I morgon kväll sover du ensam, om du inte får mardrömmar, det vill säga. Ha ha ha.

Jag ska bara vara inne på expressens hemsida en stund för att uppdatera mig på vad som har hänt här i världen...
HAHAHAHA! Louise kom precis in här och sa; "Kill me now, please!" Jag tror det börjar bli riktigt illa där ute.

Mamma, snälla, läs inte detta inlägget!!

Kommentera inlägget här :