Godmorgon lördag!

publicerat i Vardag.;
Det blir marknad idag trots allt. Malin ringde mig i morse och frågade hur jag ville göra. Så vi skall nog åka in med antingen 1 - 2 eller 3 ungar idag och åka karuseller och slösa pengar på helt onödiga saker. Ha ha ha. Men det är vi värda.

Kevin vaknade runt sju. Men jag tvingade honom att vara kvar i sängen till strax efter åtta i alla fall. Då gick han upp och rev upp mormor ur sängen istället. Ha ha ha. Men strax efter att han var uppe så gick jag in i badet och tvättade av mig. Sen har jag bara dammsugit i mitt rum och nu så - ja, nu sitter jag här och väntar på att frukosten skall närma sig. Jag är jätte hungrig.

Det är så mycket som händer runt omkring oss just nu att jag sover jätte dåligt på nätterna. Igårkväll så Sms:ade jag med en kompis och somnade samtidigt som jag hade skickat (för mig) det sista Sms:et. Jag vaknade inte ens av att det pep till. Hmm, då kan man snacka om att man är slutkörd! Jag är slutkörd, verkligen.

Idag måste jag ladda på min mobil med mera pengar. Bara utgifter idag med andra ord. Men snart kanske min tur vänder...?

Kommentera inlägget här :