Godmorgon, torsdag.

publicerat i Vardag.;
Idag ska jag (så fort Ronnie vaknat i alla fall);
Bädda sängen, hänga tvätten, göra rent i köket, hämta Angelina, handla en god middag...

Okej det kanske inte var så mycket trots allt. Igår gick jag och Kevin och la oss vid kvart över elva i alla fall. Kevin hade ju sovit middag fram till sextiden så att jag insåg att det inte ens var någon idé  att försöka få honom i säng, i tid. Så istället kollade vi in en film på tv4, film. Den har vi sett förr, det är en klassiker. Men det tåls att ses igen som sagt. Kevin vaknade ju självklart åtta och ville inte alls sova mer. Vi låg och busade i sängen fram tills att Ronnie började stånka och stöna - jag såg det som en pik och att han helst ville sova vidare. Så då gick vi upp. Kevin satte direkt på TV:n och sitter just nu framför barnkanalen och försöker vakna till liv. Det är konstigt det där; Han väcker mig och sedan när jag är vaken så blir han trött och måste väckas. Ha ha ha, normal unge jag har!

Nåja, snart är det lekparken som gäller. Men först lite frukost och påklädning - sen ska vi ut.

Kommentera inlägget här :