Godmorgon världen.

publicerat i Vardag.;
Jag som trodde att jag skulle få en väl behöverlig, ledig dag. Men tänk så fel man kan ha det. Jag och mamma skall in till haninge med bussen och gå på FK. Hoppas bara att den långa bussvägen går bra för Kevin också och att han inte blir allt för gnällig. Men ibland kan man som sagt hoppas på lite för mycket. Men men.

Idag har min mor satt upp mig på yttligare två lägenheter. Någonting borde jag väll nappa på? Dock är det jätte många som söker lägenheter här i nynäs och jag blir säkert inte placerad först i kön pg.a mina akuta problem. Så det är bara att bita ihop och se glad ut. Igårkväll så somnade jag och Kevin runt halv tio - jag hade säkert kunna somnat runt sjutiden, men jag ville inte somna så tidigt pg.a att Kevin skulle vaknat jätte tidigt då. Men jag vaknade likt förbannat tidigt av att min mor väckte oss, kvart i åtta.

Nu känner jag mig jätte stressad igen och känner att vi måste komma i ordning och åka här ifrån...

Jag skriver väll som vanligt när jag kommer hem.
PUSS.

Kommentera inlägget här :