Hallå bloggen.

publicerat i Vardag.;
Idag har varit en sådan yttligare händelserik dag - om man bortser från den en och en halv timme som jag och Kevin sov middag! Jag, Kevin och mamma har varit nere på stan och handlat skor till mig! Det blev ett par jätte fina från björn borg. Jag är jätte nöjd! Sen så gick vi vidare till en lugn plats nere på stan och skulle ringa samtalet till tjejen som har visningen på lägenheten vi skall se på... bara en nackdel; Telefonen var ur bruk. Och vi ringde vidare till Eniro och dem i sin tur berättade att tjejen inte bodde kvar på den platsen längre. Toppen. Dem skall alltid göra det så enkelt för oss som möjligt. Ha ha ha. Och så gick vi vidare till korvkiosken och tog oss en enkel lunch för att sedan gå vidare till Louise's lägenhet och hämta Kevin's medicin. Sen gick vi strandvägen hem till mamma och pappa och medan vi var vid badet så tog vi av Kevin alla kläderna så att han fick bada. Han doppade bara fötterna och skrek och gnydde över att det var så kallt. Ha ha ha.

Så kinkig han är! Han måste vara lik mig!

Så det var våran dag hitills...
Återstående på schemat är
1. En dansuppvisning.
2. En klassåterträff....

Kommentera inlägget här :