Handlat.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin tog oss en snabb promenad till ICA för att handla det nödvändigaste, som päron enligt Kevin! När vi gick dit så kom en kille vid en busshållsplats och pratade med Kevin. Han och jag har småpratat lite på bussen när vi åkt den samtidigt. Den här gången bytte vi tillock med namn, synd bara att jag redan glömt bort vad han heter. Sen på busshållsplatsen mitt emot så stod det en annan bekant som jag snabbt växlade några ord med - och lika så inne på ICA så träffade jag några bekanta. Jag brukar i regel aldrig vara så populär som då. Ha ha ha.
Sen så handlade jag glass till Kevin när kön var mil-lång. Så den hann självklart smälta i korgen innan han fick i sig den. Men han var ändå inte så sugen på glass - så det jämnade ut sig.

Jag har även hunnit med att äta lite paj, pratat med Natalie i telefonen i femton minuter, räknat ut att det är fyra dagar kvar till jag skall på teater och att det är precis lika många dagar kvar till mors dag...



Kommentera inlägget här :