Hemma från skolan & bostadserbjudande.

publicerat i Vardag.;
Jag har precis kommit hem, eller i alla fall till mina föräldrar. Så självklart kollar jag min mail det första jag gör och upptäcker att jag har fått bostadserbjudande igen. Den här gången är det bara femhundra meter; knappt det, från mina föräldrar och bara några ynka meter från Kevins dagis. Egentligen skulle det vara det ultimata boendet. Men det finns en nackdel. Det är sex våningar upp... Hmm. Jag och höjder liksom - det går inte riktigt ihop. Men man får helt enkelt få ihop det i sånna fall. Men jag hoppas fortfarande på den andra lägenheten. Varför vet jag inte. Men den känndes schysst helt enkelt.

Snart kommer Louise och vi skall åka hem till henne. Ska bli skönt att komma dit igen; vi har ju en massa filmer att glana på. Undra om vi skall se alla till i morgon. Bland annat så är det "kärlek på menyn". Ja - jag vet; Värsta matnörden! Ha ha ha. Jag menar, "the waitress" är en av mina favoritfilmer. Så den här kan inte vara så långt ifrån till att bli en favoritfilm.

Nej om jag skulle ta och göra i ordning här inne nu och sticka mot Louise's place. I morgon är jag ledig och allt. Kan det bli bättre? ehm. NEJ!

Kommentera inlägget här :