Hemma hos Louise.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag och Kevin tillbaka hemma hos Louise. Vi har ätit en god gryta till middag med bland annat räkor lax och grönsaker - kollat in en mindre spännande film och skall snart söva Kevin. Men med tanke på att han sov näst intill två timmar idag så lär han inte somna så snabbt. Men det återstå se som sagt. I morgon blir det inte dagis förrän runt tiotiden vilket betyder att vi inte behöver gå upp förrän strax efter sju. Skönt med lite sovmorgon. Annars brukar jag ju få gå upp strax efter sex. Jag tror dock att det blir tidigt i säng ikväll - kanske inte halv tio som igår. Men näst intill. Jag måste ändå plugga på några rader ur mina provpapper så att jag kommer igång igen. Skolan har kommit lite i tredjehand nu känner jag. Men det är bara att bita ihop och fortsätta som vanligt för att komma igenom skolan. Efter sommaren kanske man får en nystart - who knows?

Jag hoppas dock på det.
Nu säger vi godnatt.

D&K.

Kommentera inlägget här :