I natt.

publicerat i Vardag.;
Det känndes nästan som jag aldrig somnade i natt. Dels för att Kevin hade någon rethosta halva natten och att han under den andra halvan sparkades som att han var med i ett marathon. Men jag är vaken och ganska pigg av någon underlig anledning.

Idag har vi hela köket att städa i skolan, så att jag har satt på mig riktiga skitkläder. Dels för att jag är ganska säker på att killarna kommer att göra någonting mot mig så att jag troligtvis kommer att lämna köket alldeles dyvåt eller att jag själv kommer blöta ned mig så pass att någon fin klädsel bara skulle förstöras.

Jag har även prov nu på morgonen. Om tio minuter för att vara exakt. Men jag kommer lite sent vilket inte kan vara hela världen. Vi vaknade ju som sagt för dryga tio minuter sedan!

Nej, nu är det dags att gå!
Önska mig, lycka till!

Kommentera inlägget här :