Jag har räknat och räknat.

publicerat i Vardag.;
Jag har räknat och räknat och kollat in fakta och räknat lite till. Det ser kanske ut att ordna sig ekonomiskt för oss i alla fall. Jag hoppas bara att min mamma kan ställa upp och sätta sin kråka på ett kontrakt på en billig lägenhet. En etta eller tvåa spelar egentligen ingen roll. Jag vill bara känna att jag kan flytta ut alla mina saker från andra lägenheten och komma över allt som hänt. Just nu så saknar jag jätte mycket som han får lägga sina händer på. Inte för att jag hindrar honom från att göra det. Tvärt om. Men jag måste skriva av mig från vissa saker hos honom, fixa till adressändring och en egen lya i första hand. Jag vill känna att jag aldrig mer kommer gå tillbaka dit. It´s time that I stand on my own to feets

Jag älskar dig Louise, no matter what. Vi kommer få detta att gå ihop. Och en dag kommer du få tillbaka allt du gjort för mig.

Kommentera inlägget här :