Jag vill...

publicerat i Minnen;
  • Ha en egen lägenhet
  • Ha gått ut gymnasiet redan i morgon.
  • Flytta bort från nynäshamn.
  • Krama om Linnéa och snacka en massa skit.
  • Vara vän med Ronnie.
  • Vara singel ett tag.
  • Börja sjunga igen.
  • Ha en TV på mitt rum hos mamma och pappa...


Drömma får man. Drömma bör man säger dem. Men några av dem ovanstående alternativen kommer jag faktiskt att hålla. Jag kommer inte gå och träffa någon ny på ett tag, inte kommer jag heller att sluta sjunga... men om det låter bra eller inte är en annan femma.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nettangrannen!:

Behöver du en tv?? vi har en extra som står o samlar danmm... den kan du få om du vill. :) Date nån dag kanske? Länge sen. Det är bara att komma över på en fika när du har tid! Puss ouss

Kommentera inlägget här :