Kevin har precis somnat nu.

publicerat i Kevin;
Nu har Kevin precis somnat och jag har tänt upp mina stearinljus för att få lite sällskap. Jag älskar att ha levande ljus omkring mig - man blir så varm på något sätt. Jätte mysigt är det i alla fall. Kevin var lite smått dum ikväll och vägrade även denna natt sova utan tutte. Hm, hur ska man kunna muta bort det där med att hålla på min tutte. Jag får helt enkelt bli strängare på reglerna och försöka vakna upp under natten då han håller mina bröst i ett järngrepp! Undermedvetet så mår jag dåligt av att han ska söka tröst i mina bröst hela tiden - kanske för att jag själv inte trivs i dem hundraprocentigt - eller kanske för att det är så oskönt det kan bli att ha en tvååring hängandes över mina tuttar. Båda alternativen stämmer nog. Jag tycker även att han är så pass gammal att han borde sluta bete sig som en liten bebis ( inte för att han är stor eller så. Men han förstår mer än vad han vill förstå). Men å andra sidan så slutade han med både napp och amning helt smärtfritt så att jag kan väl inte klaga speciellt mycket då han är lite trotsig med att sluta klämma mig på brösten... Mycket tuttprat blev det nu i alla fall, fast det inte var meningen.

Men han sover i alla fall - vilket var ett av mina mål innan jag skulle krypa till kos själv.
Jag börjar känna mig lite trött men kan inte bestämma om jag ska vara vaken eller somna.
Jag väntar nog en stund till i alla fall - med att avsluta dagen!
Puss.

Kommentera inlägget här :