Lista.

publicerat i Onördigt;
Brukar du komma i tid: Ja! Jag blir nervös om jag inte gör det.
Vad hade du i din mun senast: Hm, choklad tror jag.
När mår du bra: På fredagar mellan fem och tio över fem (?).
När blev du fotad senast: Så fort jag riktar kameran mot mig.
Hur känner du dig nu: Lite trött och less på allt.
Kan du laga mat: Ja det mesta. Vad är du sugen på.
Vad pluggar du: Hotell och restaurang.
Vad tycker du om fötter: Dem är bra att ha och stå på.
Är du smart: Jadå - väldigt.
Vad har du på dig: Ett linne och trosor för tillfället.
Är du aktiv i skolan: Ja ibland.
Vad saknar du: Närhet (?)
När och varför grät du senast: Har glömt bort det redan. Jag orkar inte gråta längre.
Var det pinsamt att svara på det: öh, va?
Hade du en bra kväll igår: Nej inte bättre än många andra jag haft.
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk.
Vad ska du göra i sommar: Hm, inga planer alls.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, jag tror det.
Vad vill du jobba som: Jag vet faktiskt inte.
Har du tråkigt just nu: Ja.
Vad gör livet värt att leva: Min familj.
Vad i livet ångrar du: En hel del.
Är du musikalisk: Lite smått. Önskar dock att jag var mer musikalisk.
Vad lyssnar du på för musik: Allt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Normal.
Är du bortskämd: Jag tror det.
Är du trött: Ja, det är jag.
Vad gör du imorgon: Pluggar och tar det lugnt, ska även på utveckligssamtal för Kevin..

Din första
Operation: Öronen.
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Louise, Linnéa.
Första priset: Kevin.
Första sporten du började på: Hm, Karate och självförsvar, tror jag.
Första husdjuret: Hamster.
Första semestern: Småland.
Första konserten: Vet inte.
Första kärleken: Hmm, Martin tror jag, eller Johan. Ha ha ha.

Favoriter:
Filmer:  Oj, så många!
Tvprogram: Andra Avenyn.
Musik: Dansbart.
Drink: Olika
Kroppsdel (på kille): Hmm, svårt val.
Sport: En rolig?
Plagg: Olika.
Skola: Gymnasiet eller gröndal. (Det är dem enda jag har gått på).
Bok: Jag läser för mycket. Men Hjalmar Söderbergs böcker älskar jag.

Just nu:
Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Inte göra mycket.
Lyssnar du på: Tystnaden.
Väntar du : Bättre tider.
Tittar du på: Skärmen.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar.
Kramar eller kyssar: Kyssar.
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Mage, mage, mage.
Busig eller lydig: Båda!

Kommentera inlägget här :