Lite av mitt liv.

publicerat i Onördigt;
Du heter: Denise.
Smeknamn: Dedde, Nisan, Mamma, Nis, Kråkan, DENIIIIISE (Om någon skriker.)
Om du röker: Nej
Beroende av: Närhet, bekräftelse.
Favoritkaraktär(er) i bok: Arvid och Lydia - i; den allvarsamma leken.
Vem behöver du mest just nu: Alvedon.
Vad tror folk om dig: Ja, du. Vad ska man tro?
Stämmer det: Que. Ja?
Vad får du oftast komplimanger för: Min röst var det förr. Nu var det länge sedan man fick något sånt.
Vad säger du för att imponera på någon: Att jag är en ung, studerande mamma på 18
Vilken är din favoritmålning? Min mormors tavlor.
Vart bor du: Nynäshamn
Trivs du där: Ja/ ibland.
Har du några converse:
Nej men har haft det.
Vad har du för mobil operatör: Felia, aka. Telia.
Är du allergisk mot något: Mycket, saker som surrar, irriterar, sviker och stör.
Har du haft sex idag: Nej. Jag kommer inte ens ihåg hur det känns.
Nästa mål i ditt liv: Träffa någon jag kan tycka om.
Hur svarar du i mobilen: Ja, hallå. Eller, Denise.
Vem ringde du senast: Hmm. Mamma och pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle hämta Kevin i morgon.
Antal sömntimmar inatt: Lagom.
Sov du ensam: Nej, jag Kevin och Louise i hennes säng.
Tycker du om din pappa: Ja!
Brukar du komma i tid: Alltid.
När mår du bra: Som oftast.
När blev du fotad senast: Hm, igår av Angelina, tror jag.
Vanligaste färg på dina kläder: Varierande färger.
Vad tycker du om fötter: Nej, men dem är användbara.
Är du smart: Det kan jag kanske inte påstå.
Är du aktiv i skolan: Ja, som oftast..
Vem/vilka saknar du just nu: Jag saknar inte någon, där emot något och det är ett liv. Ett man kan stå på och vara stolt över. Vad har jag?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NADIA:

Kul lista!

Kommentera inlägget här :