Malin

publicerat i Vardag.;
I eftermiddags fick jag ett ganska lustigt samtal från min kompis. Hon är för rolig! Hon gjorde min dag i vilket fall som helst. Hon mötte upp mig i skolan bibliotek och hade kopierat en massa nödvändiga papper till mig! Snacka om att ställa upp till tusen! Efter det så gick vi och hämtade Kevin på dagis och promenerade dem två minutrarna som återstod; hem till henne. Där satt vi och fika The och åt fullkornspinnar och inväntade hennes två barn som blev hämtade från dagis. Ungarna lekte och hade roligt tillsammans - vi åt god middag och hamnade framför unga mödrar. I wonder why. Ha ha ha. Sen så var hennes dotter så trött på allt så hon var dags att natta. Så då tog jag och Kevin och gick hem. Han behöver som sagt också sova innan det blir alldeles för sent! Men just nu vet jag inte vad han går på - han har inte gett en enda tillstymmelse till att vara trött, så...

Han får helt enkelt vara vaken till han somnar i min famn eller något! I morgon har vi ju som sagt ledigt - 50/50 i alla fall - då vi faktiskt måste ge oss iväg till akuten för vissa saker!

TACK MALIN FÖR EN JÄVLA SKÖN KVÄLL!
Vissa personer får en verkligen att älska livet lite extra ibland!
SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Ha ha ha...! Bockar & Bugar

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Förresten, jag vet en som tycker att du är söt och kanske kommer att följa med till Ösmo marknaden...;) Om det låter intressant?

Kram på er....!

Kommentera inlägget här :