Nybadad och fräsh.

publicerat i Vardag.;
Nu är jag nybadad, har tvättat hår, sminkad och luktar betydligt mycket godare än innan. Nu skulle jag tillock med kunna vistas bland folk igen, och då är det riktigt bra. Kevin verkar ha det bra hos Ronnie, dem har i alla fall inte äl.hört av sig än. Jag undrar när han kommer hit dock - och om det är jag eller han som lämnar eller hämtar? Det får tiden visa. Idag blir det tacos till middag. Det är Louise's önskemål så det är bara att laga till det, snabbt och lätt. Annars är det inte mycket som har hänt. Grannen har fått tillbaka sina väskor som jag lånade när jag skulle försvinna från lägenheten. Så nu är allt i sin rätt där i alla fall. 

Jag kom och tänka på en sak. Bostadsbidrag; Får man det om man går på gymnasiet? Jag hoppas dock att dem verderar Kevin i det hela och att jag på så sätt kan få bidraget istället. Jag vill inte ha för stora förhoppningar nu. Men ekonomiskt sätt så känns det så nära ändå...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Micca:

Du kan ju ringa till FK och höra!
Jag fick bostadsbidrag när Emanuel var pyttis. 2600:- fick jag i månan! Iofs, ja gick ju inte gymn. Men du kan ju iaf ringa och höra!

2:a kommentar, skriven , av klara:

hoppas att du haft en bra helg :) gå gärna in på min blogg och hissa eller dissa :D

3:e kommentar, skriven , av Jessi:

Vad kan man köpa till sin syster i studentpresent?

Blir jätte glad av förslag :)

http://jessi91.blogg.se

4:e kommentar, skriven , av nathalie:

ja man får det när man går gymnsiet. får vi nu :)

Kommentera inlägget här :