Packa packa och packa lite till.

publicerat i Vardag.;
God morgon bloggen. Igår var jag inne hos Ronnie och vi pratade jätte mycket om allt och egentligen ingenting. Jag fick hans hemnyckel så att jag kan ta ut och packa alla mina saker. Det är skönt att få det gjort. Kevin har varit jätte duktig idag och har pysslat med egna saker och inte alls varit så ivägen som jag trott. Jag är jätte trött i ryggen efter en massa bärande och konkande nu på morgonen. Jag har slagit in alla glas i papper och tagit bort gardiner och dukar, köksredskap och toalettartiklar, mina läxböcker och gamla läxor inkluderat betyg. Vet ni hur mycket man samlar på sig under ett treårig långt förhållande? Det är sjukt mycket. Jag lovar. Bara småsaker det mesta. Jag orkar inte ta det stora idag; annat än Kevins säng då det skulle vara skönt att få sova ensam i sängen någon natt... Men vi får se hur det blir med den saken idag - och om vi kanske skjuter upp det till en annan dag.
Men men. Jag har som sagt gjort jätte mycket idag och lite igår. Så nu förtjänar jag en kort paus innan jag sätter igång igen!

Louise, hennes mamma och jag ska  mötas nere vid ICA runt halv två för att köpa banankartonger som man kan packa ned allt i. Jag kanske skall ta och ringa och höra hur mycket sånna kostar innan jag bara sticker dit med för lite pengar! Ha ha ha. Nåväl. Jag skriver nog ikväll.

Vi ses.

Kommentera inlägget här :