Så mycket planer.

publicerat i Vardag.;
Jag har så många planer för veckan att jag mår illa på mig själv som tar på mig mer saker hela tiden. Jag har två prov på måndag; ett i samhälle (det är nog nemas problemas) och så har jag ett i svenska. Det är där skon klämmer. Jag kommer inte kunna det - alls. Well well, life goes on som sagt. Jag har fått veta en hel del idag som fått mig att vilja hoppa ned från eiffeltornet. Det negativa med det är bara att det kostar en massa pengar att ta sig till paris eller till frankrike för huvud taget - därför insåg jag att det inte var någon idé. Från och till så har man den där klumpen i magen som gör så förbannat ont - men tids nog går det nog över; tids nog så går allt över.

I morgon har vi bara svenska vilket gör att jag kan hämta Kevin jätte tidigt från dagis och gå och göra en massa roligt med honom. Det är skönt det i alla fall. Sen så är jag ledig på onsdag och först då tänkte jag gå och kolla mina leverfläckar på ryggen som jag är lite smått orolig över. Sen är det torsdag och då är det köket som vanligt och sen är det fredag. Då drar Louise till sin mamma och jag blir helt ensam i hennes lägenhet då Kevin ska vara med Ronnie. Fan det kommer kännas jätte tomt. Jag har fortfarande inte bestämmt mig för om jag ska sova hos någon annan dem dagarna eller om jag sover hemma hos Louise eller mamms och papps. Det känns lite ängsligt kanske att bo granne med Ronnie under helgen, så jag tror att det alternativet utgår.

Jag kommer ändå spendera halva min helg hemma hos Ronnie då vi ska packa och ha oss - allt mitt ska ut.
En början på något nytt är en början på något bättre.

Nu ska jag sätta mig och skriva lite.
Ses!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av MiCka:

Hahaha aa lite för filosofiskt för mig kanske:P
men kolla in vilken chans du har.. kevin är borta du har lägenheten själv.. då lär du ju dra ut me oss =D du kan ha en festhelg och glömma allt de tråkiga=D wiiie! haha

2:a kommentar, skriven , av mojsan:

Har vi ingen samhälle imorn? :D

Kommentera inlägget här :