Skoldagen.

publicerat i
Idag hade jag en hel lektion, vilket jag var tvungen att gå tidigare ifrån. Bra liksom. Nej - så dagens skola var ganska onödig. Jag hade lika väl kunnat vara hemma. Jag fick i alla fall veta att jag fick G i svenska provet som vi hade sist och att jag får G i samhälle nu. Tack och lov för det med tanke på att den kursen avslutas om några dagar bara. Men då kan jag andas tryggt och göra mitt bästa i hopp om att betyget höjs den sista veckan (vilket jag dock tvivlar på). Men jag är jätteglad över att det snart är lov och att man snart får ligga hemma hela dagarna i hopp om att man inte vänder på dygnet allt för mycket. Annars har bara skoldagen gått åt genom att jag var med Amna i någon timme, sedan gick jag över till några andra tjejer - fick sedan veta att jag inte hade någon svenska och då gick jag ut till skåpen och pluggade klart för att slippa göra så jädrans mycket under sommaren i svenska. Ska försöka att få bort min analys under veckan nu också, så att jag blir klar med allt så att jag slipper det sen. Men vi får se med den saken med tanke på att jag fått sommalovet på mig med den. We'll see.

Jag är i alla fall ganska nöjd med dagen.

Kommentera inlägget här :