Snart ska jag och Kevin till Louise.

publicerat i Vardag.;
Louise är nog hemma hos sig snart. Kevin har precis vaknat efter sin tupplur nu. Han har sovit sedan två. Han behövde det nog. Han ser dock inte ut att vara så mycket piggare än innan. Men han kommer nog snart igång igen. Syrrans ungar har varit här idag - eller i alla fall tre av fyra. Två av dem valde att stanna nu i eftermiddags medan syrran skulle vara hos mormor. Så det har varit liv i luckan här idag, praktiskt taget hela dagen!

Hmm. Jaha - vad gör man. Jag har fått magknip av allt gräl mellan allt och alla att jag bara vill sova bort den här dagen.

Jag har pratat med Louise nyligen och vi kom överrens om att vi skulle mötas vid hennes jobb för att hyra några filmer och sedan gå vidare hem till henne och mysa. Jag får se till att laga en god middag till oss ikväll så att vi får oss något gott i magen...


Nej nu ropar dem ,  måste kila.
Ses.

Kommentera inlägget här :